Diari Sahabat YADIM UPSI: Projek Bubur Lambuk SY UPSI 2017 #Ramadhan1438h


Bismillah.
Assalamualaiukm wbt. hai semuanya!

Seperti tajuk yang tertera di atas, konten entri kali ini adalah koleksi gambar semasa Projek Bubur Lambuk Sahabat YADIM UPSI 2017.
Berlangsung pada 10 Jun 2017 di Surau Taman Segar, Tanjong Malim, Perak.


Sebagai tatapan masa depan Sahabat YADIM UPSI. Nanti kawan-kawan SY UPSI aku boleh lah tersedu sedan baca dan tengok gambar-gambar ni in future sebab rindu ok? hahaha.

so let's check it out yo! *buat gaya rapper*

Team potong bawang~


Team potong carrot~



Abang blander segala bawang sehingga lumat.


Akak-akak gojes menantu pilihan keluarga anda!


Bahan-bahannya adalah...


 ok aku sendiri tidak tahu. Tanya ketua chef!
Aku tukang ambil gambar dan memeriahkan suasana:)



Abang-abang bubur lambuk~
Akak sedang buat sidang media hahaha

Lagi abang-abang tampan khusyuk memasak.


Abang tukang masak sempat pose:


Abang tukang masak try to look professional ceyyyy
Projek susun bekas bubur lambuk:


Projek susun bekas lepas tu selfie sorang-sorang.

 
Kakak yang happy sebab bubur sudah mahu habis lepastu tidak sabar mahu rasa masa buka puasa nanti =P


Projek packing bubur untuk diedarkan.


Projek packing dan susun bubur lambuk versi sempat senyum tengok kamera.


Akak gojes rajin confirm memikat hati keluarga anda!


Almost done!

siiiikit lagi!

Projek edaran bubur lambuk kepada pelajar UPSI di setiap kafe kolej.


Abang Topik yang tangkas.


#teamKHAR



Kakak Dinie candid pun comel eip!

 

#TeamKZ


Kak Ila pun mahu ada gambar dalam ni lepastu mahu candid comel macam Akak Dinie jugak!


Bubur Lambuk ekstra keikhlasan di bulan Ramadhan penuh barokah untukmu!



Ok, sekarang rasa mahu BUBUR LAMBUK! kenapa aku perlu buat post ini sekarang, kenapaaaaa???!


The best shot I got untuk disertakan bersama ayat hebahan whatsapp itu hari:



Bawah ni live video pada hari kejadian. Aku masukkan dalam ni sebab ada muka aku hahahah. P/s: Terima kasih Taufik. Kau ok kan aku masukkan video dari facebook kau dalam blog aku? ok kan? kan?

*RIGHT CLIK AND CLIK THE UNMUTE/NYAHBISU BUTTON FOR THE SOUND IN THIS VIDEO*

Bawah ni video by Taufik juga heeeee



Sekian, itu sahaja untuk post kali ini.
Sangat kurang bebelan tapi sangat kaya dengan gambar hihihi/

Apa aku boleh kata, aku sangat bersyukur dengan ukhuwah dalam Sahabat YADIM UPSI. 
Kekallah kita begini sampai bila-bila ya?

Till next time and stay be a good friend to others!

Ma'a salamah!



Comments

Popular posts from this blog

Daily Blog Challenge | DAY 2

Sambung study.

Tentang header

Daily Blog Challenge | Day 6 | Elephant Film Festival 2017 !

Tentang convo.