Lapar 2.


Assalamu'alaikum wbt.

04. Mac. 2016, Jumaat.

Kelas aku mula pukul 8:00am - 11:00am.

Habis kelas tu, aku lapar sangat. 
Dalam perjalanan mahu balik keluar dari bangunan tempat kelas aku tu aku buat plan dalam kepala mahu beli makanan dengan kawan.

Sekali tu...

ada orang buat agihan makanan percuma!
Nasi tomato dengan ayam masak merah dan air mineral.

Aku dengan kawan aku gembira tidak habis-habis cakap Alhamdulillah! Baiknya Allah! Baiknya orang-orang itu! Allah bagi terus!

Pemurah betul Allah kan?
Rezeki datang bila kita perlu
dan paling best,
datang tanpa disangka.


Macam-macam cara orang buat baik sekarang. Berebut-rebut buat baik.

Maa sha Allah!



Comments

Popular posts from this blog

Daily Blog Challenge | DAY 2

Sambung study.

Tentang header

Daily Blog Challenge | Day 6 | Elephant Film Festival 2017 !

Tentang convo.