I Love You, Ramadan 1444H, 2023.

 Assalamualaikum wbt. Hai.

Alhamdulillah, it's Ramadan 19! Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah!, still breathing fine on this holy month Ramadan that everyone loves!

Ramadan ini lah bulan yang paling best sebab buat baik, rajin pegi masjid, beribadah puas-puas, reading Al Quran in public, bangun awal sebelum sahur untuk tahajjud dan menikmati detik-detik sebelum masuk waktu Subuh dengan zikir dan solat sunat semaksima yang boleh malah, pegi Speedmart beli aiskrim pakai telekung pun rasa ya Allah mudahnyaaa mahu buat semua perkara-perkara yang inidah ini!

Kan?

Alhamdulillah, 19 hari sudah Ramadan sikit lagi mahu habis, paling risau menjadi orang yang banyak mensia-siakan bulan Ramadan. Rugi betul perasaannya.

10 days before Ramadan ends uwaaa! mari fullblast ibadahnya bestie!

I'm far from good, but I want to be one. Lillahi ta'ala

Here's me and my niece(s) on our Tarawih tour (Masjid Hopping). Alhamdulillah.

Milala and Anna


Milala, Meen, Ayesha and Anna

Milala, Anna, Ayesha, Moon and Delisa:

Milala and Anna:


Di bulan Ramadan ini, 10 yang terakhir ini....

Semoga dipertemukan kita dengan Malam Lailatul Qadar ya Allah amiin!

Semoga saya dapat menghabiskan pelajaran master saya dengan cemerlang. 
Semoga permohonan biasiswa saya berjaya supaya tenang hati saya dan Mama saya untuk melihat saya meneruskan pengajian untuk ummah.
Semoga Zafirah dapat menyelesaikan semua tugasan Master-nya dengan rajin, cemerlang dan bergaya semester ini dan semester-semester mendatang.

Semoga mama saya diberikan kesihatan yang berpanjangan dalam ketaatan kepada Allah SWT.

Semoga ahli keluarga saya, sanak-saudara saya, rakan-rakan saya diluaskan rezeki dan sentiasa diredhai Allah SWT.

Semoga saudara-saudara Islam di setiap pelusuk dunia mendapat pembelaan dan dikuatkan hati untuk perjuangan menegakkan Deen Assalam - Islam ini! Allahu Akbar!

I pray to Allah, semoga kita semua diampunkan dosa-dosa kita, diberkati kehidupan kita, dimurahkan rezeki di dunia dan di akhirat lalu, dipermudahkan memasuki syurga Allah yang tertinggi dengan amalan-amalan kebaikan yang kita kerjakan di dunia. Amiin :)


Amiin ya Rabbal 'Alamiin!


Till next time!




Comments

Popular posts from this blog

29 and It's TMI Time!

VIDEO by Dayang: Meet & Having a great day together 'Dayang ft Ela' -19/02/2016

#TeamBerkelana2016 ke PBAKL 2016 @ MAEPS, Serdang!

Level 3 of #ZafirahwithYouKM

Before 2021 ends!