Hari Raya Aidilfitri 144H, 2023 !

Assalamualaikum wbt. Hai.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI AWAK!

Nah ootd raya pertama saya. Eh? 
Raya saya tahun ini tiada beli baju baru. Ini baju masa majis persandingan kahwin kakak saya hihi.

Sebab baju ni pakai sekali saja, lepastu malas mahu shopping kononnya mahu save duit untuk menanggung perbelanjaan lain. I'm not broke, I'm just know my priorities gituhh betapa in denial-nya aku hahaha. Next year aku beraya sakan baju aku lip lap lip lap awas.


Raya tahun ini jatuh pada 22 April 2023 (Sabtu), yey!

And, this is my family raya portrait :)
Team raya single in the family.

Milala with her boys.


Along and his fav cuzzy, Zafirah #doneclaim

1st raya ice cream sebab panas lit lit ya.

Al Fatihah, arwah bapa Ripin bin Soud <3

Ayip with Mama.

Mama and her fav daughter #doneselfclaimhaha

Silaunya masa depan kita hm!


Moving on to 2nd Eid : 23 April 2023 

Kinabalu view hunting with another Along and his sister Atie 💞

Seawal 6am kami bergerak untuk view mahal ini. 
Help nanti pre-wedding mahu ada gambar sini tapi bukanlah dengan Along. Tiber.

Beraya rumah Farhana, my best friend.

With Mommy to be, Vivi.

Bro, sis and I

Sunset hunting,

With this trio (again)

From sunrise to sunset.

3rd Eid : 24 April 2023

Abang Waiz with milala.

Drove these young ladies beraya rumah kawan mereka

Mi kari rumah kawan dorang dap gils!


Beraya rumah Yanie with Da'e. Both are precious people to me!

Beraya rumah farhana (again) hahah paling rekod beraya rumah Farhana 2 days in a row tanpa gagal jajajahaha

Ok kenyang tutup mata tidur apa lagi..

Got two raya packets this year wee!


5th & 6th Eid : 26 & 27 April 2023

Beraya dari Kota Belud- Kundasang- Ranau- Kota Marudu- Pitas with Dayang!
One of my top fav moments in Raya 2023 is with Dayang


Beraya rumah Yull with Dayang, Azilah dan Mimiey 💕

Masa ni minta dorang tunjuk aku sebab please lah lepas ni turn-ku lah dipinang orang pulaaa haha!

Thank you Yull for having us that day! 
I love my SMATS and SEMEKAR friends so much!


Eid Eight: 29 April 2023

Hantar adik kami balik TGG.


Mama and Ayip. Ayip ni adik bongsu kami, paling loaded dia lah, anak emas mama. Ppuuji.


Another one with Along Fazri, the bestie cousin masa beraya rumah Pakcik Dery yang handsome.

Le Girls Cuzzy from bapa's side.

With my handsome pakciks.
Adik-adik bapa saya.

With another handsome pakcik ft. Kak Tika


Missed-count already eid ke berapa haha: 12 May 2023

"Hari Raya 1 UM SEMPEN 2023!"

Meet my classmates, eh?

#Ustazafirahoftheday

I think I'll end up my hari raya updates here. Aku ni species masa ada assignments banyak kena buat masa tu lah juga paling rajin buat benda lain. Tetiba rajin kemas rak buku lah, kemas dapur lah, update blog lah haihhh, ni due date assignment kena hantar dekat sangat sudah ni. Doakan saya ya!

BTW, raya tahun ni memang kind of raya sakan juga lah walaupun ada juga yang tidak best-nya seperti cuaca sangat panas manakala hati pula dilanda mendung yang tiada siapa yang tahu hah gituuu :')

Till next time hari raya! 

in shaa Allah, semoga raya tahun depan bebetul ada lah kot orang meminang aku. Amiin-kan cepat! okbaaai~

Eh sebelum tu, ada buat video Kuih Raya Challenge masa raya keempat hari tu dengan adikku Ayip, kalau ada masa lebih boleh tengok di link ini : KLIK DI SINI!

Comments

Popular posts from this blog

29 and It's TMI Time!

VIDEO by Dayang: Meet & Having a great day together 'Dayang ft Ela' -19/02/2016

#TeamBerkelana2016 ke PBAKL 2016 @ MAEPS, Serdang!

Level 3 of #ZafirahwithYouKM

Before 2021 ends!