An update.


Assalamualaikum wbt. How's you guys doing? I hope you guys have amazing day today and everyday!

It's been so long that I haven't post anything in this blog but believe me I love visiting my own blog and reread everything I'd wrote hahaha is it count as narcisstic? kekekeke. -end of English part-

Hai hai hai! *lambai-lambai*

Aku sekarang sedang cuti semester. Start 18 June 2017 tu lagi aku balik kampung. A week before hari raya. I got things to fill in this blog. So many things to share. So many things to express sepanjang semester dan cuti semester setakat ini.

Aku baru sahaja menamatkan tahun ke 2 aku untuk degree. Masuk semester baru, I'm in my third year degree! and most excitingly and yet scary is next year will my 7th semester dan itu bermakna aku akan berpraktikal mengajar di sekolah! Real sekolah!. Ok, lama lagi sebenarnya tapi tu lah untuk sedapkan hatikan... supaya tidak terasa sangat hakikat 2 tahun lagi untuk menamatkan pengajian hiks.

Semoga cekallah aku dan kawan-kawan aku untuk meneruskan perjalanan sehingga habis perjuangan degree ini in shaa Allah amiin!

Post ini sebagai mukaddimah sebelum post-post lain menyusul in shaa Allah!

Baiklah, jumpa di entri yang seterusnya!


Terima kasih sudi membaca!
 Ma'a salamah!





Comments

Popular posts from this blog

I'm sorry, this is another heart break story.

Healing from a heartbreak thoughts.

Aku&SEMEKAR: 2 Sudah, 1 lagi : )

My September 2022 : Our Best Friend Kahwin!

Kerinduan yang ke-9 tahun.