2015 Highlight: Batch FURQAN AT35



Assalamu'alaikum wbt.

2015 aku memulakan langkah baru dalam satu lagi perjuangan hidup yang perlu ditempuhi.
Akur dengan semua yang Allah telah aturkan dan aku amat bersyukur dengan semua yang Allah beri.
Ada masa aku sampai rasa aku macam sangat tidak layak untuk menerima semua ini. Aku malu. Allah beri banyak, terlalu banyak nikmat untuk seorang yang banyak berdosa ini :(

Allah sangat baik :'(
 Memanglah tidak ternilai dan tersenarai semua nikmat yang Allah beri sebab terlalu banyak. Sangat banyak.

Alhamdulillah. Semua Allah punya!

Termasuklah aturan cantik menemukan aku dengan mereka.
Menjadikan aku salah serorang dalam kalangan mereka.
Cukup buat aku rasa sangat bersyukur dan bertuah.
Terpilih menjadi salah seorang yang memikul amanah dalam kursus pengajian sepanjang 8 semester bersama.
AT35 2015/2016 titik pertemuan kami.

Inilah mereka, 
kami.

Legasi Furqan.

K.Ain - Sarah - Amirah Fatihah - Izzati - Nabihah - Kalmisah - Azwa - Fathonah - Nabela - Syahidah - Fathiyah - Fatin Nur Diana - Shazlina - Izzati Fatin - Sarah Syahierah - Zafirah - Kak Nik - Syafiqah.
Wan - Luqman - Amir

~Tiada dalam gambar: Amirah Amanina - Siti Nasuha - Nur Azura - Asilah Soleha - Ummu - Husnah - Ain - Najihah.

#Sem1Done! #7SemesterToGo #BatchFurqan

Semoga perjuangan ini kita teruskan bersama.
Jatuh bangun antara kita sentiasa bersama.
Semoga juga kita berjaya tamatkan pengajian dengan jayanya, juga bersama.
 Semoga ukhuwah fillah abadan abada :)

Semoga juga kita tidak pernah lupa memperbetulkan niat menuntut ilmu Lillahi Ta'ala.
 Redha Allah juga buruan selamanya.

Semoga juga,
Ilmu yang kita perolehi, mampu kita kongsi kepada masyarakat
dan anak didik nanti.
In shaa Allah.
Segalanya dengan izin Allah.
 Amiin :')


Syukan 'ala kulli hal.
ma'a salamah!




Comments

Popular posts from this blog

Level 3 of #ZafirahwithYouKM

FATIMA KINASCY A NAME AND SECRET BEHIND IT.

Before 2021 ends!

Siapa Malaysia?

#ZafirahJejakGajah ke Guala Gandah, Lanchang Pahang SEORANG!