WordlessWednesday: Detik-detik terakhir sebelum bergelar pelajar U



Assalamu'alaikum

hai blog.

lama aku berniat mahu update kau.
banyak aku mahu cerita.
banyak gambar aku mahu sertakan.

cuma aku tangguh.
sebab,

aku sibuk menyelesaikan banyak perkara untuk persediaan masuk U.

antara lain aku kurang arif dalam mencuri masa untuk edit gambar. 
ya lah mencuri kan perbuatan yang tidak elok. eh? hehe


Teringat, dulu dipupuk dari sekolah rendah

"belajar mesti rajin. besar nanti dapat masuk U"

Alhamdulillah,
aku sedang ke arah itu.


terima kasih mama,
terima kasih guru-guru.
terima kasih ahli keluarga,
terima kasih sahabat-sahabat.

terima kasih Allah untuk anugerah nikmat bahagia dengan cinta ini!

MARI BERYUKUR!

Semoga langkah ini tidak goyah untuk meneruskan perjuangan.

LILLAHI TA'ALA!





Comments

Popular posts from this blog

Tentang header

Siapa Malaysia?

Tentang convo.

eg tukar 2

Birthdays in January