WordlessWednesday: Aku lupa semangat yang lalu | Coretan cuti Hari Malaysia



Assalamu'alaikum wbt.

Aku masih dalam proses mengenali hidup di alam baru bagi aku ini.
Masih kabur.

Aku masih tidak faham,
masih tercari-cari.

Nama pun proses kan?
nanti, biasalah.

Aku baca entri lama, mana tahu jumpa pesanan "aku" yang dulu .

Ternyata, aku sesemangat ini. wah!


Tugas kita sebagai pelajar itu




Aku akan cuba teruskan! 


******

Salam 16 September,
salam Hari Malaysia,
salam #sehatisejiwa 

meriah Malaysia dengan pelbagai budaya,
penduduk majmuk dari berbilang kaum, bangsa dan agama 
duduk dibawah langit yang sama, 
setia pada kebanggan kibarnya bendera.

meriah juga dengan pelbagai warna. 
Ada kuning, ada merah hihihi

Aku sayang Malaysia.
Teruslah bersatu, teruslah seia sekata,teruslah damai, teruslah aman.

Aku sayang kau, Malaysia.

:)


Comments

Popular posts from this blog

Level 3 of #ZafirahwithYouKM

FATIMA KINASCY A NAME AND SECRET BEHIND IT.

#AzeaTurns20

Siapa Malaysia?

Before 2021 ends!