Life, so far.


Bismillah.
Assalamualaikum wbt hai~

Awal-awal semester, mampu lah aku update blog berbentuk ala-ala life update ini. Hiks. Sebenarnya, aku mahu meluangkan masa yang aku ada untuk blog sebelum aku menyepi.

Banyak benda pula mahu isi dalam blog padahal baru seminggu tau kuliah hahaha.
Ok, jom mulai!

First of all, I would like to intorduce you, my housemates!.
Untuk semester 5 ini, ini adalah date pertama kami. yuhuu. More to beli barang dapur sebenarnya tapi alang-alang kami celebrate birthday Nik terus. weee~


 Dari kiri: Aisyah, Izyan, Nabela, Nik dan Ida <3

Taraaa le housemates!

Next,
Kuliah pertama iaitu, 
KPD 3016 (Pengajaran, teknologi dan Penaksiran).

 Sweethearts~

 Sarah darling~

Lagi yang mengujakan semester ini, dapat junior dalam kalangan junior sekolah yayy!

 meet Kak Ila, Saffa dan Kina!

 Setakat ini, dapat jumpa Saffa and Kina ja lah. Tadi terserempak dengan Didi. Kipa dan Abqori akak belum jumpa lagi. Heeee hai adik-adik SEMEKAR dan SMATS! (perlu masuk dalam tag cerita Aku & SMATS dan Aku&SEMEKAR ni!)

Seterusnya,
A ride with roommate.
Gigih pagi pagi pinjam motor Cik Miss untuk ambil KadS1M di Bank Rakyat.

 Bank belum buka pun, tapi sudah ramai ok beratur *insert emoji pening here*

 And we got our card! tapi duit aku belum dapat dikeluarkan pun lagi hukhuk.

 Petangnya pula, urus add drop subject. Ni dengan Shaz =)

 Asalnya aku plan ambil 22 jam kredit semester ni. Jadi, gigih juga lah aku buat surat semua, tetapi, surat aku tidak diterima pun. Kena sertakan dengan justifikasi apa tah kakak baju oren tu cakap haritu. Terus aku pun macam malas mahu urus pertambahan jam kredit tu. Aku memang tidak payah ambil kot kan?. Rileks sikit semester ni. SIKIT.

Another roommate date :)


And,

a selfie of mine.

Fuh tiada contain bermanfaat pun dalam blog post kali ini. But yeah, just a little effort for future memories recalling I guess?.

Zafirah, do grown up well Alhamdulillah.

Beberapa kelas untuk minggu pertama ini, dapat beberapa statement panahan menusuk ke kalbu. Dalam sungguh (deep giler) oleh lecturer aku. 

Ya, siapa makan cili, dia rasa pedas, kan?

I bet, this semester I will be fighting seriously in making myself better. In shaa Allah.


Till we meet again at the next post(s) ahead!

Thank you for reading this entry!


Ma'a salamah =)


Comments

Popular posts from this blog

Level 3 of #ZafirahwithYouKM

FATIMA KINASCY A NAME AND SECRET BEHIND IT.

#AzeaTurns20

Siapa Malaysia?

Before 2021 ends!