Wordless Wednessday: Nickname ?


Assalamu'alaikum! Hai ! *melambai*

Nama saya Ila. Cara ejaan "glamour" Ela. Tapi bunyi tetap Ila, bukan Ella.

Nama penuh pula, Zafirah. Ada Siti di depan.

Mereka yang baru kenal biasa bertanya. Kenapa Ila bukan Ira? Atau Firah? atau Zaff?(haha)

Biasanya aku jawab, entahlah. Sebab dari kecil kena panggil dengan nama itu mungkin.

Mungkin juga sebab bunyi 'R' susah mahu sebut masa kecil dulu.

Bila fikir balik, mungkin juga sebab karakter orang yang biasanya bernama "Ira" atau "Fira" itu tiada dengan aku.

Mungkinlah.

Nama saya Ila dan saya sayangkan Malaysia. Eh, ayat macam familiar jaa kekeke ^___~

-"Wordless Wednesday" yang tidak berapa mahu 'wordless' sangat

Kah!

Comments

Popular posts from this blog

I'm sorry, this is another heart break story.

Healing from a heartbreak thoughts.

Aku&SEMEKAR: 2 Sudah, 1 lagi : )

My September 2022 : Our Best Friend Kahwin!

Kerinduan yang ke-9 tahun.